miércoles, 25 de julio de 2007

El Perito Moreno

A 2/4 de 9 del matí ens han vingut a recollir a l’hotel per iniciar el recorregut de prop de 2 hores que ens ha portat al “Parque Nacional de los Glaciares”, parc on es troba la muntanya del Perito Moreno i la seva glacera.

Pel matí hem realitzar un recorregut d’una hora amb vaixell, el que ens ha portat fins al davant de les enormes parets d’aquesta glacera.

Un cop finalitzat aquest recorregut hem fet una parada per dinar i ja ens hem acostat a les passarel·les que permeten contemplar amb tota la seva profunda majestuositat la glacera.

Tot el que puguem dir i ensenyar d’aquest indret no farà justícia a la seva grandesa, tots tres ens hem quedat bocabadats contemplant aquesta joia de la natura i hem passat una bona estona sense dir-nos res.

El dia ens ha acompanyat totalment i es pot dir que no hem patit gens de fred.

Deixem com a testimoni alguna de les fotografies realitzades avui, que tal com ja hem comentat no fan justícia a aquest indret.

A las 8 y media nos han venido a recoger al hotel para iniciar el recorrido de cerca 2 horas que nos ha llevado al “Parque Nacional de los Glaciares”, parque donde se encuentra la montaña del Perito Moreno y su glaciar.

Por la mañana hemos realizado un recorrido de una hora en barco, el que nos ha llevado hasta delante de las enormes paredes de este glaciar.

Una vez finalizado este recorrido hemos realizado una parada para comer y ya nos hemos acercado a las pasarelas que permiten contemplar con toda su profunda majestuosidad el glaciar.

Todo lo que podamos decir y enseñar de este sitio no hará justicia a su grandeza, los tres nos hemos quedado boquiabiertos contemplando esta joya de la naturaleza y hemos pasado un buen rato sin decirnos nada.

El día nos ha acompañado totalmente y se puede decir que no hemos pasado frio.

Dejamos como testigo alguna de las fotografías realizadas hoy, tal como hemos comentado, no hacen justicia a este sitio.

9 comentarios:

Anónimo dijo...

EI GALLEGOS!!!! COM VA EL FRED?? QUANT DE GEL NO JEJEJE FOTEU UNA PINTA ELS TRES SEMBLA LA MOLINA!!! BUENO XAVALOTES M'EN VAI A CURRAR A I FELICITATS JAUME.

compras dijo...

Des de el departament de compres et desitgem que passis un bon día del teu Sant Jaume Domenech. Ens heu alegrat el matí amb aquestes fotos tant fantástiques. Que seguiu tenin un bon viatge i us anirem visitant.....Ens feu molta enveja "Sana" je je je.
Molts petons i que vaya bonito.

Anónimo dijo...

Felicitats Jaume, pel sant i per les fotos, que són xules.
Disfruteu molt!
Hasta la vista pibes!

Anónimo dijo...

Jaume!! felicitats.

Disfruteu molt del viatge!!

Anónimo dijo...

Ostres si que sembla bonic si ...

Per cert, felicitats Jaume.

Jordi D.

Anónimo dijo...

dice carlos que os dara una vuelta cn su supermoto y ke vais a flipar mas que ahi.
dice sesito que maricon el ultimo.
y yo os digo que he flipao con las fotos, eso parece titanic
besos

Anónimo dijo...

Jaume, felicitats de part dels papes i de l'avia.

Anónimo dijo...

Moltes gràcies a tots per recordar-vos del meu sant ! I gràcies també per anar-vos passant pel blog i deixant els vostres comentaris.

Cada dia quan arribem a l'hotel desitjem veure el blog a veure que ens dieu.

Petons y abraçades per tothom !

Anónimo dijo...

jope! a mi sempre m'ha fet ganes d'anar a veure aquests glaciars. Però suposo que els privilegis només estan reservats per uns pocs. Animus, campeons!!!
Records de mallorca!!!